Algemene Voorwaarden Hondentrimsalon
Welkom bij Trimsalon de Vachtvisagist! Wij zijn blij dat je voor ons hebt gekozen om jouw trouwe viervoeter te laten verzorgen. Hieronder vind je onze algemene voorwaarden die van toepassing zijn bij het gebruik van onze diensten.
Waarom is het belangrijk voor klanten om de algemene voorwaarden van Trimsalon de vachtvisagist te lezen?
De algemene voorwaarden gelden bij elke behandeling in onze trimsalon in Grave.
Wat zijn de belangrijkste dingen die klanten moeten weten over de algemene voorwaarden van Little Woof Spa?
Welkom – Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen Trimsalon de vachtvisagist en de eigenaar van het te behandelende dier in de salon. Eventuele afwijkingen zijn slechts geldig indien deze schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen. Kennelijke fouten op de website, in folders of publicaties van Trimsalon de vachtvisagist zijn niet bindend.
Tarieven
Een samengestelde prijsopgave verplicht Trimsalon de vachtvisagist niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs. De klant verbindt zich met Trimsalon de vachtvisagist de afgesproken prijs te betalen. Mocht het dier klitten, vlooien, teken of luizen bevatten, of in algehele slechte vachtconditie worden binnengebracht, dan kan een meerprijs worden aangekondigd. Ook kan een meerprijs worden gehanteerd als het dier moeilijk gedrag vertoont.
Aansprakelijkheid
Door opdracht te geven aan Trimsalon de vachtvisagist erkent de opdrachtgever dat Trimsalon de vachtvisagist een inspanningsverbintenis heeft. Trimsalon de vachtvisagist zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken. Trimsalon de vachtvisagist kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt en is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van een behandeling waar voorafgaand duidelijk is uitgelegd dat de behandeling door het aanleveren van een geklitte vacht risico’s met zich mee brengt. De klant heeft door de opdracht te geven voor behandeling van een geklitte vacht de risico’s aanvaart en is niet te verhalen op de trimmer, tenzij komt vast te staan dat de schade aan haar opzet of grove schuld is te wijten.
Vervolg Aansprakelijkheid
De trimmer garandeert dat de in de trimsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen. De trimmer mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat het te behandelende dier in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij het dier die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de eigenaar klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën etc. Een slecht onderhouden vacht kan een afwijkend eind resultaat geven.
Klachten en Oplossingen
Is de behandeling niet zoals de eigenaar van het dier verwachtte dan kan de eigenaar een klacht indienen bij de trimmer. De klant dient de klacht binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te maken aan Trimsalon de vachtvisagist. De klant dient de trimmer de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De trimmer is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is te alle tijde het doel om de klant (dier) met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant (eigenaar) zelf.
Adviezen en Weigeringen
Trimsalon de vachtvisagist aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht Trimsalon de vachtvisagist niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan, mag deze afspraak geweigerd worden. Indien er schriftelijk reactie wordt gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@devachtvisagist. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.
No Show Beleid
Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt: 48 uur voor behandeling – kosten = Gratis. Klanten kunnen tot maximaal 48 uur van te voren gratis annuleren, dit kan per whatsapp of telefonisch. 24 uur voor behandeling – kosten = 50%. Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 100% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 100%. Wat verstaan we onder te laat? Dat we niet aan de behandeling kunnen beginnen omdat de planning daar geen ruimte voor bied. Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. De No-show incasso wordt door het bedrijf Ik kan niet meer B.V. behandeld.